Thursday 3 November 2011

:: Serabut Fenomena - Bebasnya Kau Bersuara ::

Negara digemparkan lagi dgn fenomena LGBT (Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender) di Malaysia. Kali nie, penganjurnya, peguam penuh kontroversi, akak Ambiga pada 1-13 November di KL dgn tema “Queer Without Fear”. MASYA'ALLAH


Tak serik-serik? 

Memang itulah hujah yg paling tepat utk kita palitkan pada akak Peguam Penuh lantang nie. seksualiti rakyat merdeka ini dibuat utk konon nak tolong bangsa "teraniaya dan membela nasib mereka. Apa jadahnya? Kami rasakan yang event ini hanyalah satu lagi agenda utk Ambiga meraih undi bukan Melayu dan mungkin dia akan bertanding dalam PRU 13, siapa tahu?


Kami tidak takut dgn kelantangan anda, namun, bangsa anda sendiri, membenci LGBT ini. Makanya, anda perlulah fikir dgn wajar, dan tidak perlulah untuk berdemokrasi sangat sedangkan LGBT ini tentu salah dalam semua agama. Diulangi, SEMUA AGAMA. 


Takutlah sikit dengan hukum Allah wahai bangsa begini. Seharusnya, Ambiga dan tukang sponsor yg lain-lain boleh fikir kaedah lebih telus untuk bimbing mereka menjadi insan normal dan berjalan di lorong yg BENAR, bukan makin memesongkan akhlak mereka.


Benda ini ditentang keras bukan sahaja di negara Islam, malah negara Barat. Makanya, dirisaukan dan tolonglah diambil tindakan kepada mereka-mereka yg cuba menentang hukum Allah ini..

:: Insaflah wahai akak Peguam ::
Kalau nak raih undi PRU 13, banyak lagi cara Lain...

No comments:

Post a Comment